Tym razem nie o szyciu

By | 12:54 20 comments

Dzisiaj szycia nie będzie, ale mam dla Was coś innego, czyli obrazy wykonane z nici. Każda krawcowa może taki zrobić jeżeli ma zapas nici :) Niestety, ale znowu muszę zająć się czymś innym niż szycie, bo maszyna znowu strajkuje i się rozleciała. Wszystkie możliwe zębatki, jakie w niej się znajdują po kolei mi się psują, mam nadzieję, że te nowe wytrzymają zdecydowanie dłużej, przy tak częstym używaniu maszyny.

Potrzebne rzeczy:
- drewniana deseczka
- gwoździe
- młotek
- nici
- nożyczki 
- farba do drewna w dowolnym kolorze

Chyba najtrudniejszą rzeczą jest wykonanie wzoru na deseczce, następnie trzeba powbijać gwoździe wg wzoru, pomalować, a potem idzie już gładko :) A efektem jest ładna ozdoba do pokoju. Zachęcam do twórczego tworzenia :)






Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł :) Dużo czasu Ci zajęło stworzenie takiego dzieła ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. noo w sumie, to ze dwa dni, jak miałam zapał :P a robiłam to już dawno, jeszcze jeden mi został do zrobienia, stoi od zeszłego roku. Jednego dnia powbijałam gwoździe, no i pomalowałam, a na drugi dzień bawiłam się nitkami, także, jak ktoś ma wolne, to myślę, że dwa dni, ale to wciąga, więc szybko idzie jak już sie zacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;) Podziwiam, że w ogóle Ci się chce to się nazywa pasja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ale wolę jak szyjesz ;p ale cierpliwość można przy tym wyćwiczyć ;) pozdrawiam Anonimowy Anonim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie cierpliwości to mnie uczy moja maszyna :P niestety...

      Usuń
  5. no nie... jak tylko zaczęłaś się na dobre rozkręcać, to Ci maszyna się rozlata :( Złośliwość rzeczy martwych :((

    a obrazy bardzo ciekawe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękii :) noo niestety, tak to bywa w życiu, nikomu nie życzę :D

      Usuń
  6. Efekt jest powalający :) Kto by pomyślał, że można stworzyć takie cudo z deski, gwoździ i nitek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne te obrazy.

    Pozdrawiam serdecznie
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszę talentu;)

    http://tegoomnieniewiesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te obrazy, wyglądają na prostą robótkę, ale na pewno jest to i czasochłonne i trudne :D

    Pozdrawiam i obserwuję (mogę liczyć na to samo??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Visiting your blog is a good way to upgrade in fashion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much :) I'm surprised, that someone, who isn't my compatriot is visiting my blog :) Enjoy and come back here sometimes :)

      Usuń
  11. To też całkiem niezła metoda na zrobienei kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta technika wygląda na bardzo pracochłonna :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest tak źle, jak się człowiek uprze, to w 3 godziny wszystkie nitki zrobi :) trzeba tylko CHCIEĆ :)

      Usuń
  13. Nominowałam Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award, czyli nagrody dla Wszechstronnego Blogera, która przyznawana jest blogom na całym świecie.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)