Jeansowa katana

By | 21:12 39 comments

Na tapecie jeansowa katana, czyli nic w kwiatki ani koronki :) Katana ma długą historię, bo pamiętam ją z czasów dzieciństwa, tylko zastanawiam się jak ja w niej wyglądałam, skoro teraz była na mnie zaaaa szerrrrooookaaa :) i to bardzo, ale udało mi się ją okiełznać. Znalazłam ją na strychu podczas poszukiwań w starych ciuchach za czymś, co można przerobić, ewentualnie pozyskać jakiś ciekawy materiał. Nawinęła się katana, spodobały mi się te ćwieki, dlatego ją zabrałam ze sobą i postanowiłam przerobić. Tak więc zwęziłam całość, skróciłam rękawy, zrobiłam panterkowe mankiety. Oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia zanim nożyczki poszły w ruch, więc zdjęcie "przed" z obciętymi już :) i ze zwisającym sfastrygowanym mankietem. Podziwiajcie :D 






Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi panterkowymi mankietami, może jeszcze wrzuć gdzieś panterkę, np. na kołnierz, bo i tak przecież nie będziesz nosić tej katany do tej sukienki więc nie będzie za dużo panterki a myślę, że będzie jeszcze ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też właśnie myślałam, żeby dać ten motyw gdzieś jeszcze, ale szkoda mi było ćwieków wyciągać, bo tam też się znajdują :) i mam dylemat, i to jaki :D

      Usuń
    2. Hmmm... a co myślisz o tym, żeby wyciągnąć ćwieki, przyszyć motyw panterki jeszcze gdzieś, ćwieki pomalować na złoto (bo z tego co widzę są srebrne) i znów wczepić ładnie na brzegach... taka imitacja pazurów :P

      Usuń
    3. czekaj, uruchomię wyobraźnię :D może być ciekawe, tylko skąd ja wezmę złotą farbkę, to jedyny problem :)

      Usuń
    4. Ja bym użyła lakieru do paznokci... najprościej :P Bo z Farbą to faktycznie byłby problem... spray jakiś byś musiała kupić... z lakierem jest prościej i jeszcze na paznokcie starczy :)

      Usuń
    5. a no racja w sumie :D nie pomyślałam o tym :) pokombinuję coś, jak znowu naprawią moją maszynę, bo wszystkie możliwe zębatki jakie posiada mi się psują :D drugi raz w ciągu miesiąca się zepsuła :/ i to akurat jak zaczęłam szyć sukienkę na łucznikowy konkurs :C

      Usuń
    6. myślałam jeszcze nad mijescami nad kieszonkami, żeby tam wszyć, też byłoby ciekawie

      Usuń
  2. Kurteczka ładnie wygląda. Dobrze pasuje do tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jeansowa kurteczka, ogolnie cała stylizacja bardzo mi sie podoba

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo ! To mi się podoba :) Dziewczyna + pomysł + umiejętności = świetne polączenie :) ja tez lubie przeróbki :))
    Pozdrawiam http://polowanienastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to przerobiłaś! :)). Masz talent dziewczyno! :D. Powinnaś robić takie perełki i sprzedawać ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tu akurat było baaardzo malutko roboty, ale fajnie wyszło i jest efekt :)
      jak będę więcej umiała, to czemu nie, na razie się jeszcze nie czuję na siłach

      Usuń
  6. Panterkowe mankiety są idealne:) Świetny pomysł, który już mam ochotę przystosować do jakiejś swojej częsci garderoby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, przeróbki są dobre i pożyteczne , także zachęcam :D

      Usuń
    2. a jaką dają nam frajdę, nie? :)

      Usuń
    3. aa to już nasza tajemnica zawodowa :D Jak ktoś chce poznać uroki, musi się wdrożyć :) i sam coś przerobić :)

      Usuń
    4. frajda nie tylko z samego szycia ale i z reakcji znajomych :D

      Usuń
  7. bardzo fajny efekt końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna ale te mankiety mi jakoś nie pasują. Może dlatego, że nie przepadam za panterką a może dlatego, że ten motyw się nie powtarza. Ćwieki świetnie wyglądają na tej kurteczce i chyba tylko przy nich bym pozostała. Tak czy siak masz piękną kurtkę na chłodniejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm fajnie :) chociaż nie lubię panterki ;p ale sukienka przykuwa uwagę, mnie osobiście tylko ta pantera się nie podoba, ale to już gust indywidualny xD wolałabym np. czarne mankiety. no i nowy wygląd bloga, fajnie :) Anonimowy Anonim pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba wygląd, bo sama go tworzyłam, umęczyłam się trochę, żeby coś wymyślić :)
      ano, wiadomo, nie każdemu się podoba to samo, ja też nie lubię panterki, ale w za dużych ilościach, na sukience wydaje mi się taka mało panterkowa :P może ze względu na kolor, a że chciałam upiec dwie pieczenie na jednym rożnie, i zrobić 2 sesje w jednej :P z lenistwa, wieeem :)no to wyszło tyyle tej pantery :D
      pozdrawiam również :))

      Usuń
    2. to nie lenistwo Moja Droga to ORGANIZACJA xD a przynajmniej ja tak sobie tłumacze ;p fajnie teraz czekam na jakieś mega zaskoczenie, aż mnie z nóg zetnie ;)

      Usuń
    3. ożesz kurde:P to muszę się postarać :D

      Usuń
  10. Nie ma to jak nadać nowe życie staremu ciuchowi:)

    Pozdrawiam

    Sylwia Łatanik
    www.latanik.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę przyjemną zmianę wyglądu bloga, na + :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super kurteczka !
    obserwuje, i jeżeli chcesz zaobserwuj też mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, ktoś tu wygląd blogasa zmienił :D o wiele ładniej i przejrzysciej :)
    kurtki jeansowe chyba nigdy się nie znudzą i będą HOT ;p tylko trzeba odpowiednio je stuningować haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kurteczka. Fajnie sie prezentuje z tą panterką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam odświeżać stare ciuchy i nagle się okazuję, że niezłe cacko z tej całej zabawy wychodzi :)Kurteczka unikalna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no ja mam takie zwichnienie, że kocham panterkę i nic na to nie poradzę... nie chadzam w panterce, ale tak strasznie mi się podoba, że... ojoj

    ja jestem bardzo na tak, ale niekoniecznie dwa rodzaje panterki w jednej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ja wiem, że panterki tu za dużo :) ale to z powodu lenistwa :P

      Usuń
  17. genialny blog, ja kocham obserwować jak ktoś szyje, bo osobiście już dwie maszyny do szycia rozwaliłam, więc już wole ich nie dotykać xD cudowna jest ta kurtka, obserwuję i podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kurteczka! :) miałaś naprawdę świetny pomysł :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)