I znowu w kwiatki :)

By | 23:38 15 comments
Znowu będą kwiatki, tyle ich nie było na moim blogu, to teraz uderzyły ze zdwojoną siłą, i to dosłownie :) Ja to jak mam manię na coś, to naprawdę mam "manię". Aktualnie moją manią są na pewno kwiatki i koronki, pastelowe kolory, i kilka innych rzeczy.  Dzisiaj na tapecie są kwieciste szorty, które zostały przeze mnie przerobione ze spodni w rozmiarze 40, które znalazłam w sh, i dam sobie głowę uciąć, że czekały tam właśnie na mnie, bo myślałam o nich jak tam szłam :D, myślałam myślałam i wymyśliłam, a spodnie się zmaterializowały :P Tak więc zweziłam, skróciłam i tak oto powstały one !

PS. zdjęcia mi nigdy nie wychodzą, albo otwarty rozporek, albo zawinięty rękaw, tak już musi być poprostu :P dlatego z przymrużeniem oka proszę :)



Przeróbka miała wyjść szybko i sprawnie, a ciągnęła się przez kilka dobrych godzin, do tej pory nie wiem jak ja to zrobiłam :) 
Tak wyglądały przez przeróbką:


No i dodam kilka zdjęć z przeróbki, nie chce mi się opisywać,  więc to mam nadzieję, że wystarczy.... Wiem, leń ze mnie, ale cóż, późno już :)








Tak się kończy nieumiejętne posługiwanie się szpilkami i igłami, jakby ktoś chciał coś uszyć, taka przestroga :P




A teraz efekt końcowy :)








Zachęcam do zakupów w Lidlu, mają fajne nici, 20(dłuższych po 500 m ) lub 40 (krótszych, po 100 m )sztuk za 23 zł,  gdzie w pasmanterii są dwukrotnie droższe, albo nawet i więcej:) 


Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Kwiatków i koronek nigdy dość! A porteczki bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te kwiaty! Świetnie podkreślają dziewczęcą urodę. Dodatkowo talia podkreślona...no rewelacja. Nie ma to jak SH :D
    A co do nici w Lidlu: dobrze wiedzieć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry sh to skarb :) dosłownie, kopalnia złota :D

      Usuń
  3. hm ;D chyba sie wybiore do lidla i za inwestuje w 4 komplety ;d bo moj overlock duzo jje :D:D
    spodenki swietne.. noo genialne :D sama tego typu 'troszke' ;> (*.* ) troszkeeeeee w domu :D:) ale ten motyw kwiatowy jest pro, genialny .. co do spodenek to wlasnie z takich jednych zw ysokim stanem bede forme robic.. i definitywnym krokiem do sukcesu bedzie kupno dobrego jeansu z jakims fajnym dodatkiem.. czyli napewno nie w stalowej:D .. bo tu chyba tylko raz w zyciu kupilam materiał ktory mi calkowicie spasował:D
    aaa kiedys na czasie jakos spróbuje Ci pokazac jak sie mankiety robi ladne w spodenkach bez tej stebnówki widocznej bo szpeci :D:)
    a co do rany od szpilki :D ... znam dziewczyne z Łodzi która jechala autobusem do szpitala z igła z maszyny w palcu przebitym nia nawylot :D i sie dziwila.. czemusie tak ludzie patrza:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się spiessz, bo jak byłam to mało co już było :C aa właśnie, co do maniketów, to do poprawki i tak miały iść, bo źle się za nie zabrałam, a bez stebnówki, no to myślałam własnie zeby tylko po bokach ją zaszyć, albo ściegiem krytym, ale to nie ja jestem tu doświadczona więc tłumacz :D a ja czekam na instrukcje :P

      Usuń
    2. aa co do igły w palcu, to się nie dziwię, bo sama czasami wsadzam paluchy w najmniej odpowiednim momencie, najgorzej jak zapomnę wyłączyć maszyny, a zmieniam stopkę, już kilka razy mało brakowało i wyglądałabym tak samo :P po prostu noga odruchowo wędruje na regulator prędkości, i nie da się z tym nic zrobić :P

      Usuń
  4. spodenki w dechę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się i ja - kwiatki i koronki zawsze się sprawdzają;) A Twoje spodenki bardzo fajne:) Pozdrawiam i pędzę do Lidla;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wy macie zdecydowanie dobrze. Ja 2 wrzesnia wracam do szarej rzeczywistości. A mam o tyle złą sytuację, że nie mam z kumpelami dojazdu do szkoły i mieszkam w zakonie z zakonnicami - pomyśl sobie co tam przeżywamy :D :*
    a shorty są mega mega mega spoczko ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się wierzyć nie chce, że znalazłaś takie spodnie w sh... ja nigdy nie widziałam takich kwiecistych. To jeansy są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak jeansy :) no mówię, że na mnie tam czekały na wieszaczku :) aż się zdziwiłam, że tam tak wisiały i nikt ich nie wziął, ale nie każdy by wiedział co z nimi zrobić, a ja wiedziałam :D całe 6 zł :D

      Usuń
  8. Rzadko można trafić kwieciste jeansy, więc zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy takie same korale :)
    świetne!
    zapraszam do mnie Twórcza istotko :)

    pozdrawiam
    Bestsellerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje już się obdrapały :C dopiero na zdjęciach zauważyłam, bo tak to nie widziałam, trzeba się dobrze przyjrzeć.
      taka ze mnie twórcza istotka że hoho :D:P

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)