Do trzech razy sztuka...

By | 15:49 15 comments
Nie chciałam tego, ale tak wyszło :) Kwiecista sukienka, czyli kolejna przeróbka. Chciałam Wam pokazać, jak wyglądała wcześniej, ale nie mogę znaleźć zdjęć, bo mam w komputerze taki bałagan, a wiem, że gdzieś ostatnimi czasy mi te zdjęcia mignęły. Wieczorem może zrobię porządek z tymi blogowymi folderami i spróbuję wygrzebać te zdjęcia, w końcu po to je zrobiłam, ale jak zwykle, coś jest potrzebne to tego nie ma, jak już nie będzie potrzebne to się znajdzie. 
Skróciłam i obcięłam rękawy, no i zwęziłam górne patrie, bo była zbyt obwisła, czyli łatwizna.
Koniec wakacji  a ja jak blada byłam, tak jestem i będę :D


Przed przeróbką










Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Ślicznie! Słodko i dziewczęco :) Śliczna figura! Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka delikatna sukienka :) Ładnie dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta sukienka:) Ma taki śliczny wzór, a takie rozkloszowane kroje baaardzo mi się podobają:) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ostatnio mam manię na takie luźne sukienki, z marszczonym dołem :) jeszcze kilka się tu takich na na pewno pojawi :)

      Usuń
  4. Ile to ja sie juz naszukalam takiej tkaniny w tak piękne kwiaty... zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno gdzieś się znajdzie :) ja też muszę się wybrać na materiałowe łowy, mam nadzieję, że będą owocne :D

      Usuń
    2. To życze powodzenia:) bo u mnie w najblizszym same jednokolorowe dzianiny :p

      Usuń
  5. Bardzo ładna sukienka :)
    Porządek z folderami polecam zrobić, ja mam i bardzo sobie chwalę, zdjęcia z każdego posta są w osobnych folderach, nazwy takie same jak foldery, łatwo się odnaleźć :)
    co do jasnej karnacji : BLADOŚĆ RZĄDZI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. foldery mam osobne, tylko z nazwami gorzej, bo z lenistwa wychodzą takie nazwy jak "nfjhfgdf" :DDD i weź się tu połap :) dlatego muszę cos z tym zrobic:) i to jak najszybciej, póki jeszcze tego mało :D no a bladość- faktycznie rządzi, w tym roku nawet ani razu sie nie opalałam, nie chciało mi się smażyć w upał to mam, ale już nie przykładam do tego większej uwagi:) wyjdzie na zdrowie :D

      Usuń
  6. Sukienka jest urocza! ;)

    Byłam tu u Ciebie już jakiś czas temu i zdziwiłam się, że jeszcze Cię nie obserwuję, więc już to zmieniam i dodaję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknnie przerobiona sukienka

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest baaaardzo kobieca:) super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)