Koronkowa katana

By | 22:55 25 comments

Jakoś ostatnimi czasy umiłowałam sobie przeróbki katan. Nad tą myślałam aż 3 dni, bo nie wiedziałam do końca co z nią począć, na początku był pomysł, żeby zrobić koronkowy kołnierzyk + mankiety, ale szybko mi się odwidziało, jak mój chłopak zapytany o zdanie powiedział, że wyglądam jak dziewczynka do Komunii :P Faktycznie, moje osobiste wrażenie na temat katany z koronkowym kołnierzykiem też znajdowało się gdzieś mniej więcej między babciną bluzką a tą dziewczynką do Komunii, tylko w głowie wyglądał ten pomysł jakoś tak fajniej niż w rzeczywistości. A skoro potwierdziło się moje przypuszczenie to wzięłam sobie do serca jego zdanie i kombinowałam dalej. Kombinowałam z każdym materiałem, jaki wpadł mi w ręce, aż w  końcu ostało się przy koronce, z której zrobiłam dwie sukienki, które można znaleźć na moim blogu.

Przeróbka polegała na doszyciu koronkowego materiału, skróceniu rękawków i skróceniu długości katany o jakieś 6 cm. Trochę się przy niej "orobiłam", bo jak wspomniałam pomysł na początku był zupełnie inny i musiałam poodpruwać kołnierzyk, trochę gorzej było z późniejszym złożeniem go do kupy, ale sama sobie nadaję roboty, to mam :) 
Trochę dzisiaj tych zdjęć będzie, to Was pomęczę :P

PS. ściana nie jest moja :)












a tak wyglądała przed przeróbką





Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło. Uwielbiam koronkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki pokaże mojej młodej ten pomysł na przerobienie katany to chyba padnie!! Plecy czad:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że Ci się podoba :) aaa kim jest młoda ?:D

      Usuń
  3. Rękawki świetnie przerobione. Plecy - dla mnie to by było za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. In love with this denim jacket!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna! sama bym taką nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koronka i jeans--> supeeer :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałaś jej cudowne drugie życie :) Dzięki tej koronce wygląda żywiej i koronka jest wstawiona po prostu w idealnych miejscach, świetnie dobrałaś resztę ciuchów do tej katany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło pięknie, kocham połączenie dżinsu z koronką <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło świetnie! masz talent!!

    //znalazłam Twój post na modnejpolce na forum o obserwowaniu i oczywiście obserwuję :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale szał :p trochę dużo tej koronki, ja bym dała mniej ale i tak efekt końcowy świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie teraz wygląda ta katana. no i masz pewność, że nikt nie będzie miał identycznej ;) podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeeeej ♥ wygląda cudnie!
    bardzo bardzo mi się podob!!!
    dodaję do obserwowanych ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie to wykonałaś :)
    celowo unikam zakładania do panterki czerwonych elementów, aby całość nie wygladała tandetnie- panterka jest wystarczająco odważnym printem, że nie trzeba przykuwać jej uwagi dodtakowo czerwienią :D Chciałam, by zestaw jednak zwracał uwagę, ale nadal był dosyć grzeczny- tak zeby można go było zakladać i na uczelnię i ze znajomymi :)
    Koronka i paski też są odważne, ale tu wyglada to po prostu fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Katanka wyszła Ci fantastycznie ;)
    chciałabym umieć szyć, ale wygląda na to, że mam do tego dwie lewe ręce;(

    OdpowiedzUsuń
  16. warto było się trchę pomęczyć bo wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsza przeróbka katany jaką widziałam do tej pory ! :)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta katana! Świetny pomysł, bardzo inspirujący!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)