Konkurs dla mam :)

By | 21:11 Leave a Comment
Witajcie kochani !
Razem ze sklepem FabryQ przygotowałam dla Was konkurs, w którym nagrodą jest uszyty przeze mnie zestaw dla malucha w rozmiarze 90. 
Zasady są następujące:

1) Polub Szyciowe Love oraz FabryQ na facebooku i udostępnij post na swojej tablicy,
2) W komentarzu pod konkursowym postem na facebooku opisz zabawną sytuację z udziałem dziecka (może być to Wasza historia z dzieciństwa lub Waszej pociechy, ważne, aby była prawdziwa !),
3) Oznacz w komentarzu przynajmniej jedną osobę, którą zapraszasz do zabawy.


Zgłoszenia będą przyjmowane do 19 lipca 2015 r. do godziny 00:00.
Wygrywa historia, która najbardziej przypadnie nam do gustu :)
Emotikon sm !
Powodzenia
motikon smile



Konkurs będzie opublikowany za pośrednictwem strony
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)