Ostatni post w tym roku i narzutka

By | 15:29 4 comments


Witajcie Kochani :)
Jakimś cudem udało mi się przygotować ostatni post w tym roku. Bez zbędnych słów przejdę do rzeczy, bo dzisiaj mało czasu na pisanie, a i szkoda Waszego czasu na czytanie, bo nikt nie chciałby spóźnić się na imprezę Sylwestrową :D Kilka zdjęć i koniec tematu! 
No, może krótkie wtrącenie o tym, że wykrój przygotowałam sama, i mimo strachu, że może się nie uda, to jednak wyszło i to całkiem nieźle!  ;)

Moi Drodzy, życzę Wam Wszystkiego Najlepszego w nadchodzącym roku 2016 r., dużo zdrowia, radości, spełnienia marzeń, umiejętności radzenia sobie w trudnych momentach, bo niestety i takich nie da się uniknąć, dużo miłości i cierpliwości, chęci do działania ! Szyjącym życzę dużych przebiegów na maszynie :D 
Mam nadzieję, że będziecie dobrze się dziś bawili :)
















Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Fajna, podoba mi się połączenie tkanin ;-) sama też mam ostatnio fazę na takie narzutki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzutka bardzo fajna, wielu pomysłów w Nowym Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba :) prosta,klasyczna i do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)