Fuksjowa żorżeta

By | 12:39 16 comments
Witajcie :)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam uszytą w zeszłym tygodniu marynarkę z fuksjowej żorżety. Ten materiał to strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o zwiewne marynarki/blazery, a przynajmniej ja śmiem tak twierdzić :) Wy możecie się ze mną zgodzić lub zaprzeczyć !

Wykrój marynarki pobrałam z mojej starej - ulubionej marynarki. Przeniosłam go za pomocą folii stretch, bo kiedyś gdzieś dawno dawno temu natknęłam się na ten sposób w internecie i postanowiłam go wykorzystać. 
Pierwsze podejście do kopiowania z jego pomocą było nieudane, dopiero za drugim razem, kiedy ochłonęłam po pierwszej próbie udało się dosyć fajnie odrysować wykrój. Przyznam się, że obawiałam się bardzo tej marynarki, wydawało mi się, że wykrój wyszedł krzywo/źle, ale na szczęscie nic takiego nie miało miejsca :)

Muszę się Wam przyznać, że sama nawet stworzyłam wykrój rękawów do marynarki, sama, sama! :D Czuję, że powoli zaczynam wciągać się w tworzenie wykrojów... ale czas działa na moją niekorzyść i muszę niestety poświęcić więcej czasu na naukę, niż na szycie :( Chyba nigdy nie będę mogła szyć tyle, na ile mam ochoty i energii. 

Pozostawiam Was z kilkoma zdjęciami marynarki, i przy okazji mnie:)
Miłej Niedzieli! Korzystajcie z lata:)



























Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Bluzka też szyta? bo chyba gdzieś widziałam taka tkaninę. Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bluzka kupowana, ale jakbym miała dostęp do takiej tkaniny to bym z pewnością sama uszyła :D

      Usuń
  2. Cudna - ale to już kiedyś pisałam :) Mam pytanie - co to za wykrój? Przymierzam się do mojej wymarzonej ptasiej marynarki, ale nie mogę znaleźć nic "akuratnego" - ten bardzo mi się podoba :)

    Poza tym - super bluzka i trampki :) Gdybym mieszkała bliżej (i nosiła ten sam rozmiar ;P) to chyba bym Ci ten zestaw na chwilę podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wysłać pocztą :D Mam nadzieję, że w tym miesiącu dodam wykrój marynarki i tutorial, jak ją uszyć, także będzie można skorzystać :) Rozmiar 34-36, ale dowiem się jak wykroje powiększać i pomniejszać i o tym napiszę ":) Bluzka z polowania lumpkowego za całe 9 zł, dawno dawno kupiona :D

      Usuń
  3. Aaaaa... chyba do mnie dotarło ;) wykrój odrysowany jest po prostu z innej marynarki, tak? Brawo ja :) A zdradzisz jak to zrobiłaś przy pomocy folii? Nijak sobie tego nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes niesamowita! Swietna marynarka,energetyczny kolor.Bardzo zaintrygowalas mniebz tym streczem przy przenoszeniu wykroju.Napiszesz wiecej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niedługo rozwinę ten temat :) Także jak coś się pojawi, to dam znać, na FB jest zdjęcie, na którym widać jak to robię :)

      Usuń
  5. marynarka fajniuchna, wygląda efektownie i wygodnie, a to trudne połączenie : )

    ale proszę, popraw to "bynajmniej" w pierwszym akapicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawione :) Język polski to trudny język :D

      Usuń
  6. Gratulacje! Fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta marynarka :)
    http://słonecznaradzi.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor! Uwielbiam fuksję. Ja osobiście wolę sztywniejsze materiały na marynarki, ale u Ciebie układa się świetnie :)
    Małe pytanie - jak sprawuje się overlock Łucznika? Strasznie narzekają w internecie na Łucznikowe maszyny (ja nie mam porównania, bo wszystkie na jakich szyłam są właśnie tej marki), a te mają całkiem fajną cenę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest dobrze ustawiony to ładnie szyje, ale pewnego razu mi spadł i trochę się rozregulował i od tego czasu z nim walczę, gdyby nie spadł to by było wszystko ok :) Każdy owerlok trzeba dobrze wyregulować, ja swój kupiłam za 70 zł :D

      Usuń
  9. Piękna! Kolor jest przecudowny, aż zapragnęłam czegoś w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)