Kraciasta koszula

By | 17:36 23 comments

Witajcie :)


Dawno mnie nie było tutaj z jakimś nowym uszytkiem, więc czas najwyższy to nadrobić ! Pewnie już widzieliście koszulę na facebooku, a Ci którym umknęła mogą podziwiać tutaj :)

Materiał na koszulę kupiłam już jakiś czas temu - pod koniec listopada, ale leżał i leżał, bo po drodze miałam sporo innych obowiązków z szyciem nie mających związku. 
Koszula miała być innego kroju, ale ostatecznie ostało się przy wykroju z szycia krok po kroku nr  1/2013 model 3F, do którego gdzieś kiedyś już podchodziłam ale co się z tym stało to nie wiem :P

Przy koszuli pomagała mi krawcowa pełną gębą, więc nie mogło się nie udać. Nauczyłam się kilku nowych rzeczy, z czego się bardzo cieszę i dziękuję mojej cierpliwej nauczycielce Kasi, której dzieła możecie podziwiać na facebooku pod nazwą Bombowa Krawcowa :) Ja nie pozostałam dłużna i nauczyłam Kasię ostrzyć nożyczki za pomocą igły :D
Troszeczkę pokombinowałam i połączyłam kraciasty materiał z eko skórą, no i w efekcie jestem bardzo z niej zadowolona, będę dumnie nosiła :)



















Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad szyciem tej koszuli już dawno, ale mój odwieczny problem z rozmiarówką Burdy mnie skrupulatnie odwodzi od tego pomysłu... Jak z rozmiarami w tym wykroju ? I jak się to ma do normalnych rozmiarówek z sieciówek?:)

    Piękna jest! :) Może i ja się na nią skuszę w końcu, może w końcu wybiorę dobry rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja strzelałam w 36, bo taki zwykle noszę, ale w ostateczności trochę ją zmieniłam, bo okazała się za szeroka trochę. Boki i rękawki zwęziłam, i skróciłam trochę tył, bo jednak był za długi, może w bardziej zwiewnym materiale by się sprawdził, ale ten jest za sztywny na takie cudaki:) Szyj szyj i się chwal efektami :)

      No dosłownie, byle do obrony ! ;)

      Usuń
  2. Przepięknie Ci wyszła, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za materiał? :)
    Marzy mi się czerwona koszula w kratę, a Twoja jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosyć ciepła bawełenka, tylko trochę głupio zrobili, bo środek biały i czasami przebijają na kracie kłąki spod spodu :) dziękuję :)

      Usuń
  4. faktycznie świetna ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się połączenie kraty i skóry, ale coś mi pod szyją nie pasuję, ale mimo wszystko gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod szyją wszystko jest tak jak ma być, no chyba, że o moją szyję po prostu chodzi :P Może brakuje Ci zwyczajnie kołnierzyka, ale ja ich jakoś nie lubię, więc jest bez.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie:)
    Mam pytanie odnośnie piórnikowego candy, nigdzie nie dopatrzyłam się wyniku, czy wiadomo kto wygrał?:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki były już 1 grudnia na fanpag'u.
      Wygrała Pani Agnieszka Grochowiak
      :)

      Usuń
  7. Świetne połączenie i Tobie w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym nosiła! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszula :)
    Podoba mi się to połączenie i to,że nie jest taka sama jak każda ,brak kołnierza jak najbardziej na +

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest mega! I to z mojego ulubionego koszulowego wykroju:)Bardzo mi się podoba skórzana kieszonka-taka wisienka na torcie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie uszyta, precyzyjnie poskładana, to jest to! I ta klasyczna flanelka (?) wygląda bardzo zachęcająco, na pewno jest miękka i ciepła :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie z tą ekoskórą, bardzo fajnie Ci wyszła ta koszula.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula bardzo fajna, a Ty wyglądasz w niej fantastycznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula idealna! Zazdroszczę potwornie! Niech się dalej dumnie nosi!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, świetna! masz talent

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś genialna dziewczyno i tyle Ci powiem ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)