Szyciowy misz masz

By | 17:53 16 comments
Ostatnio jestem bardziej obecna na facebooku, niż na blogu, dlatego postanowiłam nadrobić trochę zaległości, w końcu to moje całe szycie miało opierać się głównie na blogowaniu... :)

Przychodzę do Was z postem o wszystkim i o niczym. Przedstawię kilka uszytków, które wyszły w mniej lub bardziej ostatnim czasie spod igły:)
Udało mi się uszyć kilka rzeczy dla bratanka, a mianowicie 2 pary spodenek i bluza. Bardzo polubiłam szycie ciuszków dziecięcych, można wymyślać w nieskończoność i nieźle się przy tym bawić. 

Udało mi się też przerobić stary sweter na poszewkę na poduszkę, zainspirował mnie post U Are Fab :)

A tak poza tym, udało mi sie wymodzić nowy wykrój na kosmetyczkę, oj ile ja się namodziłam przy nim... ale w końcu się udało ! 

A na koniec nowe DIY w pokoju:) 

To by było na tyle.  Do zobaczenia w kolejnym poście :)!!!























Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. ślicznie szyjesz! ten dresik jest cudowny! czasem coś tam próbuje ale krawcowa ze mnie żadna ;) Ale będę Cię obserwować to może mnie zainspirujesz? :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten komplecik w chmurki jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, bycie ciotką zobowiązuje do kreatywności !! :)

      Usuń
  3. cudne ciuszki dla maleństwa

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten zestaw dresowy w chmurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko takie śliczne, że sama nie wiem co podoba mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dresik z chmurką wygląda super :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten malutki dresik jest cudowny <3 Podoba mi się wszystko, ale najbardziej właśnie ten dresik i poszewka.
    Żałuję, że jestem takim beztalenciem krawieckim :-(
    Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej takich cudeniek :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Ci radzę pomyśleć o założeniu butiki z ubrankami dla dzieciaczków cudnie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeehh marzę o własnym sklepie, ale zobaczymy, czy życie mi pozwoli :)

      Usuń
  9. Super rzeczy uszyłaś! Wszystko pięknie wykończone! Zapraszam na obejrzenia tego co ja uszyłam, jeżeli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresik bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuuu! Ale cuda! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych uszytków :) I jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)