Jeszcze więcej piórników :)

By | 22:05 13 comments
Witajcie :)
Dorzucam kolejną porcję mojej kolekcji piórnikowej :) Póki co muszę skupić się na studiach, kolokwiach i innych mało przyjemnych rzeczach :( Trzymajcie za mnie kciuki, bo potrzeba mi dużo sił i motywacji, które na chwilę obecną są w bardzo złej kondycji :P Nawet jedzenie dużych ilości orzechów włoskich nie pomaga na moją koncentrację, kto to wymyślił pisanie magisterki na komputerze z internetami...  zaraz człowiek zagląda nie tam gdzie trzeba i się rozprasza :D 
 























Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. jakie piękne:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne, szkoda, że już nie chodzę do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Wszystkie są przepiękne <3

    Obserwuje i z miłą chęcią będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak oglądam te Twoje piórnikowe cudeńka to kojarzą mi się z pysznymi ciasteczkami, które każdy chciałby zjeść, bo tak kuszą swoim wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można spóbować, aczkolwiek produkt niezdatny do spożycia :D ale weź wytłumacz głodemu !

      Usuń
  6. Jakbym znalazła taki piórnik pod choinką to byłabym przeszczęśliwa. Wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Toż to produkcja masowa :)
    Po takiej ilości uszytych piórników, chyba szyjesz już je na pamięć i nawet z zamkniętymi oczami ;)
    Słodkie są :)

    Z tym komputerem, to mam tak samo podczas pracy… no jak nic, przeklikuje mnie gdzieś od czasu do czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła kolekcja ! Wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ produkcja :-) wszystkie piórniki są cudne, pięknie połączone materiały. Słodkości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne piórniki. Można by je również wykorzystać jako podręczną kosmetyczkę do torebki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)