Piórnikowe CANDY !

By | 18:17 15 comments
Witajcie :)
Już jakis czas temu ogłosiłam Candy na facebooku, więc informację dodaję też tutaj, bo do końca zaledwie dwa tygodnie ! Do wygrania jeden z moich piórników :)


Oto zasady zabawy:
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w losowaniu ?

Warunki nr 1 i 2 muszą być spełnione łącznie, a udostępnienia są podstawą do losowania

1. Polubić Szyciowe Love na facebooku

2. Kliknij udostępnij i dodaj komentarz o treści "UDOSTĘPNIONE ! " przy tym poście https://www.facebook.com/SzycioweLove/photos/a.350913271655512.86119.349257685154404/718565318223637/?type=1&theater

Dodatkowe warunki dla "chętnych "

3. Zaobserwować Szyciowe Love, jeżeli masz konto lub bloga na bloggerze, dodać bannerek:


 Candy trwa od 22 pażdziernika do 30 listopada 2014 roku. Zwycięzcę podam 1 lub 2 grudnia !!

POWODZENIA !!!

Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. życzę wszystkim powodzenia! :D piórnik przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie warunki spełnione jako Agnieszka Winciorek ;)
    Baner na liveagi.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się wszędzie i blogspotowe warunki również spełniłam :)
    Śliczny jest ten motyw różyczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i banner w zakładce rozdania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    Lubię i udostępniam (Kasia Muller)
    obserwuję z przyjemnością (Katarzyna Muller) - obserwuję i podziwiam... i przyznam, że trochę zazdroszczę - kreatywności i talentu :)
    bloga nie posiadam, więc baneru nie mogłam nigdzie zamieścić - niestety :(
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, udostępniam na FB: Aniela Muszalska
    z podziwem obseruję: Aniela M

    trzymam kciuki za wyniki losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny materiał, uwielbiam różane motywy:) piórnik uroczy:)
    banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalne piórniki, świetnie wykonane, a najlepsze jest to, że są oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa dziękuję ;) doceniam miłe słowa ! W dzisiejszych czasach trzeba być oryginalnym ! :) a te piórniki to moja chluba :D

      Usuń
  9. obserwuję jako: Angel
    lubię i udostępniłam na fb: Księga Zaklęć Kosmetycznych
    mail: joanna.wrona17@gmail.com
    banner: wwww.ksiegazakleckosmetycznych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia ale na ostatnia chwilkę to raczej nie mam szans :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, znalazłam post na vinted i od razu musiałam pojawić się tu, rewelacja, Twoje piórniki itp to dla mnie mistrzostwo świata! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)