Moje piórniki :)

By | 15:30 12 comments
Witam Was po dłuższej blogowej przerwie :) Jak już osoby śledzące mnie na facebooku się zorientowały, to ostatnio oszalałam na punkcie szycia piórników :D No poprostu przepadłam... Uwielbiam siedzieć i wymyślać nowe wzory i połączenia, mogłabym tak całymi dniami... Niestety, ale to szycie mnie tak wciągnęło, że nie mam ochoty na pisanie pracy magisterskiej, a jak pomyślę, o jej obronie to już zupełnie bez wahania siadam przy maszynie i szyję, i odlatuję od niej myślami :)

 Co u mnie się działo przez ten czas, gdy nie pisałam? Wakacje minęły tak szybko, że nawet się nie zorientowałam, na szczęście dobra pogoda jeszcze się utrzymuje, i ta jesień (odpukać) aż tak nie daje w kość. Mimo, wszystko, wakacje wspominam bardzo miło :) W końcu za ich sprawą w jakiejś bliżej nieokreślonej przyszłości zostanę Panią Żonką :) Powiem tylko tyle, że opłacało się iść w męczarniach przez 3 godziny na Kasprowy, bo zeszłam z pierścionkiem na palcu, ale mimo to dalej z głową w chmurach:P Także zmiany zmiany i jeszcze raz zmiany.  A jak zmiany, to myślę też o zmianach na blogu, ale czy wprowadzę je w życie to się okaże w najbliższej przyszłości, samo szycie przestało mi wystarczać :P Przypomniałam sobie niedawno o tym, jaką frajdę może sprawiać czytanie książek, i może będę dzieliła się z Wami moimi przemyśleniami na temat przeczytanych pozycji. Może coś o kuchni... bo gotowanie i pieczenie też ostatnio mną zawładnęły, ale aleee! Nie wszystko naraz, małymi krokami będę zmierzała do celu :) Tymczasem zapraszam Was do oglądania i oceniania moich prac: 








































Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Powiem ci, że wyszły naprawdę ładnie! Są przesłodkie i chętnie bym taki nosiła na zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są ;) taki czarny pikowany z chęcia przygarnęła bym do pracy ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Ale super! Tylko pozazdrościć oświadczyn :)
    Pozdrawiam,
    www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, boskie są ! Maleńskie cuda <3 Mogłabyś kiedyś zrobić konkurs i jakąś szczęściarę obdarować takim cacuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z powodu zaręczyn :) a te piórniczki są może na sprzedaż?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! <3 Przepiękne te piórniki, z chęcią przygarnęłabym chociaż kilka! <3 Cuuudowne, nie mogę oderwać od nich wzroku! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do pytania, czy można kupić taki piórnik?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na maila, tam chętnie odpowiem :) szyciowelove@o2.pl

      Usuń
  8. fajne :) podobają mi się te "zakładki"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)