CANDY

By | 15:33 32 comments
Dopadł mnie dziś rozdawajkowy nastrój:) Do rozlosowania przygotowałam szorty, które sama dziś przerobiłam. Przyznam, że z bólem serca się z nimi rozstanę..., no ale, czego nie robi się dla czytelników :) Szorty będą dobre na rozmiar S(z paskiem) jak i M. 

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w losowaniu ?

1. Polubić Szyciowe Love na facebooku

2. Udostępnić post z facebooka o candy i dodać koemntarz pod nim o treści "UDOSTĘPNIONE", post na facebooku znajduje się TU

PAMIĘTAJCIE, ŻE TO UDOSTĘPNIENIAMI BĘDĘ KIEROWAŁA SIĘ PRZY LOSOWANIU
Warunki nr 1 i 2 muszą być spełnione łącznie i są podstawą uczestnictwa w losowaniu.

Dla osób chętnych i posiadających blogi :
3. Jeżeli masz bloga- Umieść na swoim blogu banner dostępny TU i na dole notki, który przekieruje do tego posta
4. Zaobserwować Szyciowe Love, jeżeli masz konto lub bloga na bloggerze

Candy trwa do 5 maja 2013 roku.  Zwycięzcę podam  5 lub 6 maja.

POWODZENIA !!! :)








Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. to ja wstawię pomniejszone to pierwsze zdjęcie jako baner i nie będzie krzywe ;) super szorty! filcowewybryki

    OdpowiedzUsuń
  2. MELDUJĘ SPEŁNIENIE WSZYSTKICH 4 WARUNKÓW UCZESTNICTWA W CANDY!!! Śliczne te szorty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szorty! :) Mogłabyś mnie poinstruować odnośnie wstawienia banera (jestem zielona jeżeli chodzi o informatykę ;p) Mam bloga na blogspocie http://psychicalparrot.blogspot.com/ . Co mam po kolei kliknąć żeby wstawić baner?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne wykonanie! bezapelacyjny talent;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszły Ci te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. great post !
    Maybe we follow each other !?
    Let me know ! :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń

  8. dodaję do obserwowanych i zapraszam : http://saarkastycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki są genialne!!! Już chciałabym je mieć w swojej szafie;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,bardzo fajne pomysły na przeróbki ubrań.Tez od jakiegoś czasu szyje...a raczej zaczynam się uczyć ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super szorty, szkoda że rozmiar nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzetelnie is systematycznie udostępniam na fb!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się, jako że zaobserwowałam (Ninomiya Kazunari) i udostępniłam na fcb :) Mail: nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Warunki podstawowe i dodatkowe wykonane! ;))
    Banerek proszę szukać w zakładce 'konkursy'.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biore udzial ;)
    wszystkie warunki spełnione.
    banerek umieściłam na blogu po prawej stronie: maugorzatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełniłam warunki podstawowe. Moja nazwa na fcb: Nadia Inez Wywiórka. :)
    Mój mail: cukierkowa231@gmail.com

    pozdrawiam cieplutko. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełniłam warunki podstawowe ( Patrycja Sandomierska :)
    Obserwuje jako Marika Miw
    Mój e-mail :
    felezja@op.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spełnione prawie wszystkie warunki :)
    Obserwuję jako Ewelina Wróbel
    Na FB lubię jako Ewelina Wróbel
    udostępnione na fb: https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/591589084214772
    Meil: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Mariola
    Lubię na FB: Mariola W.
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/440424116049772
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Antonina
    Na FB lubię jako Klaudia Nice
    udostępnione na fb: https://www.facebook.com/klaudia.nice.1/posts/364650466980643
    e-mail: klaudia750@o2.pl
    banner: http://spixworth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię i udostępniłam jako: Sabrina P.
    mój mail: czaaki.blogspot.com@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Przegenialny i oryginalny blog <3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne!
    wszystkie warunki spełnione, banner na: www.bookwoormm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako: Camille
    na fb lubię jako: Kamila K.
    udostępniłam na fb
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się wszystko na kolczyki-julki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Warunki spełnione. Mam nadzieje że szczęscie dopisze mi w losowaniu :)
    megi1011@op.pl

    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Spełniłam to, co mogłam. Fb nie mam, ale to chyba nie problem? :)
    Banerek na slodko-kwasna-handmade.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. spełniłam warunki jako Agnieszka M, mail: copacabanaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)