W stylu etno

By | 20:01 37 comments
Dzisiaj małe DIY, szybkie i łatwe ! 
Wreszcie chwila wolnego i mogę nieco odetchnąć, tyle planów, a na koniec okaże się, że i tak nic nie zrobiłam z tego co zamierzałam :) No cóż, życie...
Przechodzę do konkretów. Kupiłam całkiem niedawno zwykłą bluzkę z  frędzlami, od razu wiedziałam, że coś z niej wyczaruję i dostrzegłam w niej potencjał :) Od początku była taka "etno" - "indiańska", ale chciałam dodać do niej coś jeszcze, a korzystając z faktu, że mama niedawno dała mi w spadku do rozprucia swój stary skórzany płaszcz , postanowiłam go wykorzystać.
Wycięłam z niego 5 rombów, 4 mniejsze i jeden duży i przymocowałam za pomocą ćwieków, bo przyznam szczerze, nie chciało mi się nawet maszyny do tego ściągać z szafy :P 
I to by było na tyle.
Wesołych Świąt, jeśli przez jakiś czas tu nie zajrzę :) 

PRZED





PO


Nowszy post Starszy post Strona główna

37 komentarzy:

  1. świetna :) ciekawa jestem jak wygląda na modelce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko, tanio i oryginalnie! Tak lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przeróbka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i świetne ! Dajesz mi inspirację po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa przeróbka, dodałaś jej pazura!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa jesteś dziewczyno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna bluzka ! MEGA MNIE ZAINSPIROWAŁAŚ ;D zrobie sobie taką samą hehe
    OBSERWUJĘ :) ZAPRASZAM DO MNIE :) jesli Ci się spodoba także zaobserwuj będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to czekam :D bo jeszcze nie dodałaś mnie :( :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jestem pod mega wrażeniem ! piękna !
    pozdrawiam serdecznie
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy jest naprawdę ciekawy! Wgl frędzle są cuuuudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ślicznie to wyszło! Cudownie i to połączenie ćwieków ze skórą na zwykłym bawełnianym topie SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ty masz talent dziewczyno , tez bym chciała się nauczyć szyć :) Oczywiscie obserwuje i licze na to samo :) Pozdrawiam i wesolych swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jak ładnie!! pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszystko co przerabiane, bluzeczka mnie urzekła! piękna jest :) po tym poście widzę ze warto zaobserować Cię tu:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. 15 stopni to dla Ciebie zimno? :) A takie połączenia ja ubóstwiam, z resztą nie tylko ja bo i wybiegi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam sobie myślę,że szydełkowanie mogłoby Cię wciągnąć i wcale nie okazałoby się dla Ciebie trudne,bo jesteś "kumata",pomyśl jak np mogłabyś sobie wyszydełkować jakiś motyw i naszyć na bluzkę,kurtkę,torebkę itp... :D może spróbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega *.* Możesz mi ją dać xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny pomysł!
    może masz ochotę wygrać czerwone szpilki? :*

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha no serio było 15! :D Zdjęcia robiłam tylko 10 min, więc nie zmarzłam :) A tak wgl wole się poświęcić niż robić zdjęcia na tle szafy lub ściany, co jest dla mnie STRASZNE :O
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobieto jesteś nienormalna ^^ OCZYWIŚCIE W TYM NAJBARDZIEJ pozytywnym znaczeniu!
    Patrzyłam wiele postów wstecz i jestem pod tak ogromnym wrażeniem! :O
    Szyjesz cudowne rzeczy! Sukienka reggae na konkurs łucznika jest po prostu cudowna!
    No ja normalnie zaniemówilam
    jesteś bardzo pomysłową Kobietą :) Po prostu az zazdroszczę talentu :)
    NNIe moge się doczekac kojejnych dzieł, mogła bym oglądać bez końca :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami nienormalność popłaca :) dzięki za mega miły komentarz :) to mnie motywuje !

      Usuń
  21. Miałam ostatnio w SH taką koszulkę w rękach i ją odłożyłam, teraz żałuję, bo widzę że dało by się z niej wyczarować takie cudeńko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na drugi raz będziesz wiedziała, że trzeba brać ! :)

      Usuń
  22. No to czekam na przeróbkę koszuli <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na rozdanie dziś się zaczyna! :) trwa od 03.04 do 05.05.2013! Do wygrania ciekawa naagroda :)
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci to wyszło :) Oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś rewelacyjna ;) ! masz ogromny talent do przerabiania ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak oryginalnie, super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam cwieki! Fajny pomysl

    szyciemodatrendy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam cwieki! Fajny pomysl

    szyciemodatrendy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)