Piórnikowe candy po raz drugi :)

By | 10:12 26 comments


CANDY, CANDY, CANDY, CANDY!!!
Tak jak obiecywałam, robię candy piórnikowe, by dać szansę tym, którym nie udało się w ostatnim losowaniu Emotikon smile 

Jaka Nagroda i czy się opłaca??Chyba się opłaca, bo uszyję niepowtarzalny piórnik na życzenie osoby wygrywającej Emotikon smile 

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w losowaniu ?

Warunki nr 1 i 2 muszą być spełnione łącznie, a udostępnienia są podstawą do losowania

1.Polubić Szyciowe Love na facebooku 

https://www.facebook.com/SzycioweLove

2.Udostępnij ten post i dodaj pod moim postem komentarz o treści "UDOSTĘPNIONE !”https://www.facebook.com/SzycioweLove/photos/a.350913271655512.86119.349257685154404/804382992975202/?type=1&theater

Zachęcam także do śledzenia profilu na Instagramie 
https://instagram.com/szyciowelove/

Zabawa trwa do dnia 17.04.2015 r. do godziny 00:00 

POWODZENIA!!!! ; )

Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Nie mam Facebooka, a ten piórnik jest taki piękny! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi, można zaobserwować na bloggerze:)

      Usuń
    2. W takim razie obserwuje i zaraz dodaję baner na bloga :)

      Usuń
    3. Zapomniałam, już dawno Cię obserwuję jako I am Allexandra :*

      Usuń
    4. to tym bardziej będę pamiętała :))

      Usuń
  2. bedzie okej jesli zaobserwuje i wstawie baner:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odpowiedz :)
      w takim razie obserwuję jako hair world
      baner na dole takingcareofhair.blogspot.com

      Usuń
  3. Zaobserwowałam bloga i wrzuciłam baner na http://stara-pudernica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten piórniczek. :)

    obserwuję na bloggerze i i nstagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Valeria Burbuja
    Lubię na facebooku jako: Karolina Bańka
    Baner udostępniłam u siebie na blogu, a po kliknięciu w niego użytkownik przenosi się na Twojego bloga. Czy to się liczy jako udostępnienie? Gdyż nie mam zwyczaju udostępniania konkursów na facebooku, gdyż traktuję go bardziej prywatnie i nie chce go wiązać z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórnik prześliczny :o)

    banner na blogu www.konsumentka-anula.blogspot.com
    FB: https://www.facebook.com/hania.artystka/posts/1078527248829371?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  7. Udostępnione na FB :-)
    https://www.facebook.com/kuszczaknatalia/posts/1431983717112314

    OdpowiedzUsuń
  8. Udostępnione. :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100000741817923

    OdpowiedzUsuń
  9. Udostępnione :)
    Lubię i obserwuję jako: Aneta Wnuk

    OdpowiedzUsuń
  10. Udostępnione jako: Aneta Kera Anastazja Kabała

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz przepiękne piórniki :)
    Udostępnione :)
    Lubię na fb i obserwuję jako KoraAnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. O mój Boże! Ale prześliczny piórnik! ;) Nie mogę przejść obojętnie i muszę o niego powalczyć! Jeśli będzie mi dane wygrać ten piórnik to zrobie z niego kosmetyczkę do torebki! ;P Obserwuje Twojego bloga jako Paulina Dominika, zaś lubię Twój Fan Page i udostępniłam jako Paulina Dominika N. ( niestety nazwiska nie ujawnię, z przyczyn oczywistych aczkolwiek myślę, że będziesz wiedziała o kogo chodzi!).

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: Karina - Azmariaa
    Lubię na fb jako: Karina J
    Udostępniłam jako Karina J

    Cudowny piórnik! *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie zdążyłam jest on taki przepiękny totalnie sie zakochałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)