Offtopic'owe niedziele z szyciowelove

By | 13:15 Leave a Comment

Witajcie kochani ! 
Pewnie się zastanawiacie o co chodzi z tą "offtopic'ową niedzielą z szyciowelove". Przychodzę do Was z wyjaśnieniami :)
Bardzo dużo myślałam ostatnimi czasy nad zmianami w prowadzeniu blogu/ fanpage'a itd... Jak wiadomo zmiany są potrzebne, bo dają nowe życie starym rzeczom :) To już prawie 3 lata jak jesteśmy tu razem ! Mam bardzo dużo chęci do dalszego rozwoju, nauki, no wszystkiego :) 

Postanowiłam nie zanudzać Was ciągle tematyką szycia, ale trochę Was poznać, Wasze zainteresowania, przygody ! W końcu jestem tu dla WAS, dzięki WAM mam chęci, żeby tworzyć, WASZE ciepłe słowa są dla mnie jak dopalacz :D I gdyby nie WY to pewnie dawno bym rzuciła to wszystko i zajęła się bardziej nudnymi rzeczami. Dlatego dość mojego gadania, chcę, żebyście WY zaczęli mówić ! Na każdą niedzielę będę przygotowała jakiś temat do gadania na facebooku, jestem otwarta na WASZE propozycje. Wreszcie zaczniemy się komunikować :) Jesteśmy ludźmi i potrzebujemy siebie nawzajem. 

Jak to będzie wyglądało ??
Co niedzielę będę dodawała post związany z jakąś dziedziną szycia... upppsss... życia :) Będziemy dzielić się wspólnie swoimi doświadczeniami, sytuacjami, które nas spotkały, albo których byliśmy świadkiem, takie pogadanki na rozluźnienie :) Wstęp do dyskusji jest za FREE :)

To by było na tyle, napiszcie co sądzicie, mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział w zbiorowych opowieściach :) 
Życzę Wam miłej niedzieli ! 


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)