Krowi post !

By | 09:25 16 comments
No a jednak nie wytrzymałam bez szycia ;) chociażby takiego małego.
Bohaterem dzisiejszego posta jest piórnik- krowa, który posłużył jako prezent urodzinowy dla pewnej miłej Pani :D 
Przyznam, że musiała się naczekać troszeczkę na niego, no ale myślę, że było warto, bo efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania :P Wydaję mi się, że krowa wyszła bardzo krowiasto, a tego nie przewidziałam :) Szycie mnie zmęczyło, bo sporo jest małych elementów, nad którymi trzeba było się dłuższy czas mordować, w dodatku maszyna nie chciała współpracować, zwłaszcza przy zszywaniu podwójnego filcu, co myślałam, że nie sprawi jej problemu, a jednak. 
Wahadłowy chwytacz i bębenek wkładany z boku to ogromna wada w mojej Zośce, niestety. Wystarczy, że jakaś niteczka się tam zapląta i już dalej nie przeszyje, po prostu totalna klapa. Wzdycham do mojego Singera.... No, ale cóż, to dopiero początek, może coś robię źle, a tego nie widzę :) Może w przyszłości to wyjdzie. Na razie koniec z szyciem.






Nowszy post Starszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. http://o-wszystkimioniczym.blog.pl/
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do mnie ! http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/ I życze udanego sylwestra !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna krówka....Zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Prawdziwa krowa! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie sporo tych elementów, ale warto było! Bo efekt końcowy jest powalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna mućka! Podziwiam za cierpliwość. Mnie by się chyba nie chciało przy niej grzebać. Wyszło naprawdę świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no troszeczkę grzebania było :) ale już chyba długggooo takiej nie uszyję;p

      Usuń
  7. Urocza krówka! Zazdroszczę obdarowanej :) Co prawda piórnika już dawno nie noszę, ale dałabym się pociąć za taką :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale krowiasta ta krowa :D tez chce taka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna krowa. Widać, ze masz talent i smykałkę do tego :) Ja niestety jestem beztalenciem jeżeli chodzi o igłę i nitkę, nawet guzika nie umiem dobrze przyszyć :P

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetna <3


    Zapraszam do siebie :*
    dopiero początki
    ale niedługo go rozkręce :)
    Zapraszam do obserwowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny piórnik ! super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę talentu i cierpliwości :d

    zapraszam na mojego bloga kulinarnego : http://wybuchowakuchnia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię takich blogów... jak oglądam takie fajne przeróbki to mnie ogarnia zazdrość i bezradność, że ja tak nie potrafię... :( no cóż, pozostaje mi oglądać tego NIEFAJNEGO bloga i użalać się nad sobą :)

    świetne przeróbki, gratuluję talentu :)
    pozdrawiam :)

    xanthina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)) Odwiedzaj mnie częściej :)